Darmowa dostawa od 199,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową
CERAMIZER SILNIK, 2x SKRZYNIA, PALIWO zestaw nr 2

CERAMIZER SILNIK, 2x SKRZYNIA, PALIWO zestaw nr 2

Rozmiar
221,96 zł
brutto / szt.
Szybkie zakupy 1-Click(bez rejestracji)
Produkt dostępny w bardzo dużej ilości
Produkt dostępny w bardzo dużej ilości
14 dni na łatwy zwrot
Bezpieczne zakupy

Ceramizer

Zestaw do regeneracji

Zestaw nr 2:

  • Ceramizer do regeneracji silników czterosuwowych (Wszystkich typów Diesel, Benzyna, LPG, CNG, BIO) x 1 szt
  • Ceramizer do regeneracji skrzyń manualnych, mostów i reduktorów x 2 szt
  • Ceramizer uszlachetniacz paliwa (Diesel, Benzyna) x 1 szt

Jak działa Ceramizer?

Regeneracja przy użyciu Ceramizera polega na przywróceniu nominalnych rozmiarów i właściwej geometrii współpracujących powierzchni w mechanizmach, w których występuje tarcie, poprzez narostowe tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej o unikalnych właściwościach.

Korzyści z zastosowania w silnikach spalinowych:

  • Zmniejsza zużycie paliwa od 3 do 15 %
  • Zmniejsza zużycie oleju
  • Podwyższa i wyrównuje ciśnienie sprężania w cylindrach
  • Zmniejsza tzw. "dymienie" silnika
  • Eliminuje suche straty i ułatwia rozruch (szczególnie zimą)
  • Wycisza pracę silnika, zmniejsza wibrację
  • Zwiększa moc, sprawność i dynamikę silnika
  • Regeneruje powierzchnie tarcia podczas eksploatacji, bez demontażu obrabianego zespołu
  • Efektywna trwałość  odbudowanej powierzchni gwarantowana do 70 000 km przebiegu
  • Zwiększa trwałość metalowych powierzchni tarcia, nawet 5-cio krotnie
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
  • Niski współczynnik tarcia poniżej 0,02 tj. 10-cio krotnie mniej niż przy styku "stal-stal"
  • Wydłuża o min. 50% przebiegi między wymianami oleju
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy nawet ponad 500 km
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości paliw i olejów)
  • Zmniejsza emisje toksycznych składników spalin
  • Zmniejsza niebezpieczeństwo blokady pierścieni tłokowych
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość - 4000-4500 MPa (400-450 kG/mm 2 ) (Dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm 2 ). Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 kg/mm 2 )
  • Chroni środowisko naturalne.

Korzyści z zastosowania w skrzyniach biegów, mostach, przekładniach:

  • Ułatwia zmianę biegów, regeneruje zużyte synchronizatory
  • Wycisza pracę skrzyni biegów, tylnych mostów, przekładni, reduktorów
  • Zmniejsza wibracje i hałas, eliminuje zgrzyty przy zmianie biegów
  • Wielokrotnie wydłuża trwałość mechanizmów, nawet do 5-ciu razy
  • Regeneruje i zabezpiecza powierzchnie tarcia podczas eksploatacji i bez demontażu obrabianego zespołu  poprzez tworzenie warstwy ceramiczno-metalowej wypełniającej, pokrywającej i wyrównującej zarysowania, defekty i wyżłobienia
  • Efektywna trwałość odbudowanej powierzchni na około 100 000 km przebiegu
  • Efekt odbudowanej powierzchni pozostaje również po kolejnych wymianach oleju (przynajmniej na 100 000 km  przebiegu samochodu)
  • Zastępuje w większości przypadków naprawy, zmniejszając wielokrotnie koszty naprawy w porównaniu z tradycyjnym remontem
  • Przyczynia się do zwiększenia niezawodności i sprawności mechanizmu tym samym zwiększa bezpieczeństwo w ekstremalnych warunkach eksploatacji
  • Utwardza i podwyższa odporność na zużycie trących się powierzchni, nawet 10-cio krotnie. Mikrotwardość 4000-4500 MPa (400 - 450 kG/mm2 ) (dla porównania mikrotwardość stali wynosi przeciętnie 60 kG/mm2).
  • Wytrzymałość na ściskanie: 2500 MPa (250 KG/mm2)
  • Obniża wytwarzanie ciepła pomiędzy trącymi się metalowymi częściami
  • W warunkach niedostatecznego smarowania (np. przy wycieku oleju) wytworzona warstwa umożliwia czasowo dalszą pracę urządzenia bez jego zniszczenia
  • W przypadku awaryjnego wycieku oleju, wytworzona warstwa ceramiczno-metalowa umożliwia kontynuację jazdy (nawet ponad 500 km)
  • Przedłuża okresy między wymianami oleju, zmniejszając jego zużycie
  • Zabezpiecza podzespoły przed korozją i agresywnymi substancjami chemicznymi (ważne w przypadku stosowania gorszej jakości olejów)
  • Chroni środowisko naturalne.

Korzyści z zastosowania uszlachetniacza do paliw:

  • Stosuje się do wszystkich rodzajów oleju napędowego i benzyny
  • Po zastosowaniu preparatu paliwo jest lepiej spalane
  • Nie wpływa negatywnie na działanie katalizatora
  • Daje możliwość prawidłowej i równomiernej pracy silnika
  • Wzrasta bezawaryjność i żywotność samochodów
  • Zmniejsza skutki stosowania paliw gorszej jakości
  • Chroni przed tworzeniem się nagarów i osadów w komorze spalania
  • Zmniejsza hałas i dymienie, dzięki utrzymaniu układu zasilania w czystości
  • Zmniejsza emisję substancji szkodliwych CO - nawet o 50%, CO2 - do 10%, NOx, HC w spalinach
  • Ułatwia rozruch zimnego silnika,szczególnie w niskich temperaturach
  • Wzrost mocy silnika o 1-3% przy jednoczesnym zmniejszeniu zużyciu paliwa o 2-4%
  • Zmniejsza tarcie i redukuje zużycie części podlegających tarciu w układzie zasilania paliwem
  • Dzięki preparatowi wydłuża się żywotność układu zasilania paliwem
  • Produkt ekologiczny.

Bezpieczeństwo:

  • Produkt jest bezpieczny zgodnie z normą UE (91/155/EEC)
  • Przechowywać w temperaturze poniżej +40 oC
  • Nie zapycha filtrów oleju ani kanałów olejowych
  • Nie zawiera teflonu ani molibdenu
  • Filtr cząstek stałych to metalowa puszka wypełniona w środku metalowymi lub ceramicznymi włóknami, na których osadzają się cząsteczki sadzy, które są w określonych warunkach eksploatacji pojazdu dopalane. Ceramizer nie zmienia reologicznych parametrów oleju, nie powoduje tworzenia cząsteczek sadzy, popiołów siarczanowych, fosforu i siarki, w związku z tym nie wpływa na pracę DPF i można go bezpiecznie stosować w silnikach z DPF
  • Chronić przed dziećmi.

Instrukcja stosowania w załączonej ulotce do produktu.

Uwagi:

  1. W przypadku wcześniejszego stosowania dodatków do oleju (z molibdenem lub teflonem) zaleca się wymianę oleju z przemyciem silnika przed stosowaniem ceramizera. Inaczej skuteczność obróbki ceramizerem będzie zmniejszona a czas ceramizacji wydłuży się.
  2. W przypadku uszkodzeń mechanicznych silnika (np. pęknięty lub zapieczony pierścień tłokowy, nieszczelne zawory, głębokie rysy na gładzi cylindra itp.) należy naprawić usterki, po czym zastosować obróbkę ceramizerem.
  3. Ceramizer nie regeneruje miejsc gdzie występuje tarcie gumy lub tworzyw sztucznych o metal.
  4. W przypadku silników bez automatycznej regulacji luzów zaworowych, po zakończeniu obróbki tj. po 1500 km należy dokonać regulacji luzów.
  5. Jeśli silnik jest wyposażony w odśrodkowy filtr oleju, należy przed zastosowaniem ceramizera wyczyścić filtr, a najlepiej na czas obróbki wyłączyć go z obiegu oleju, stosując przewód obejściowy (jeśli jest to konstrukcyjnie możliwe). W tego rodzaju filtrach, cząsteczki preparatu mają skłonność do osadzania się i tym samym znacząco mniejsza ich ilość dociera do powierzchni tarcia.
Symbol
CERAMIZER-NR-2
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?Zadaj pytanie a my odpowiemy niezwłocznie, najciekawsze pytania i odpowiedzi publikując dla innych.
Zapytaj o produkt
Jeżeli powyższy opis jest dla Ciebie niewystarczający, prześlij nam swoje pytanie odnośnie tego produktu. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Dane są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności. Przesyłając je, akceptujesz jej postanowienia.
Napisz swoją opinię
Twoja ocena:
5/5
Dodaj własne zdjęcie produktu:
Zaufane Opinie IdoSell
4.98 / 5.00 115 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-01-22
Bardzo sprawna obsługa.
2023-10-14
Super
pixel